Hvad vil vi?

Vi vil skabe bedre og billigere administration

I Koncernservice vil vi skabe bedre og billigere administration og sikre et højt serviceniveau i Københavns Kommune. Vi bidrager derfor med viden, systemer og værktøjer til de kommunale arbejdspladser, så ledere og medarbejdere har de rigtige rammer til at yde den bedste service for borgere og brugere. Vi har konstant fokus på at være i front i både udviklingen og anvendelsen af ambitiøs teknologi i vores arbejde i egen enhed og ud mod forvaltningerne, og det er vi for at sikre en effektiv og intuitiv digital administration på tværs af kommunen.

Vi står for:

  • Sikker og serviceorienteret drift
  • Konstant bruger- og optimeringsfokus
  • Stærke professionelle fællesskaber

Vi stræber efter at være:

  • Fremmest på vores fagområder
  • Teknologisk frontløber
  • Værdiskabende samarbejdspartner

Sådan arbejder vi med vores opgaver:

  • Vi er ambitiøse og stræber derfor hele tiden efter at blive bedre. Vi stiller spørgsmål og er nysgerrige, for læring er centralt for os.
  • Vi tager ansvar for konstant at udvikle vores fagområder til gavn for kommunens bedste. Vi tager hver især ansvar for, at Koncernservice er et godt sted at arbejde.
  • Vi gør det rigtige første gang og sørger for målrettet kommunikation til vores brugere og samarbejdspartnere.
  • Vi følger opgaver helt til dørs med det formål, at de forandringer, vi iværksætter på det administrative område, får de ønskede effekter for forvaltningerne.
  • Vi sætter altid brugernes perspektiv centralt i vores arbejde og løsninger.

Strategi for Koncernservice